środa, 29 lipca 2009

29.07.2009- Tajwan

Trzecia i zarazem ostatnia kartka z bardzo udanej środy.
Ktoś(przepraszam, że nie zapamiętałam nicku) na pewnej stronce internetowej niedawno napisał, że Tajwan staje się nową Finlandią. I, kurczę, miał rację. Dostałam już 2 kartki z tegoż państwa i sama jedną wysłałam ;)
 

Nadawczynią tej kartki jest RuRu(uwielbiam te ich imiona :D ). Niestety, nie rozpisała się zbytnio na temat tego, co mogę zobaczyć na pocztówce(wnioskuję, że to jakaś ichniejsza góra, czy cuś w tym rodzaju). Zresztą, sami zobaczcie, bo znów trafiła mi się osoba z Tajwanu z pięknym charakterem pisma.
Plus znaczek, który przedstawia słowika rubinowego. Swoją drogą, pocztówka leciała pocztą lotniczą, ale wszystko trwało 8 dni, czyli tyle, ile moja ostatnia kartka szła z Tajwanu.

I naklejka z motylkiem :D Kolejna naklejkowa osoba, co to, epidemia? :PPocztówka z tego samego dnia niżej...

7 komentarzy:

  1. och, nie lubię gdy ktoś takie coś pisze. ja zawsze rozpisuje się malutkim pismem i jakieś bzdury piszę i czekam na to, co mi napiszą ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej mi się ta naklejka podoba. xD :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też dostaję onaklejowane pocztówki ;D haha. jeszcze jakieś brokaty, gwiazdeczki etc :D hahahhaa. masakra ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. z mojego dzieciństwa to muminki są ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym chciała dostać kartke z Tajwanu, ale skoro piszesz że epidemia może bedzie mi wkrótce to dane :D
    podoba mi sie naklejka :) fajnie że naklejają jeszcze coś od siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny znaczek, ja osobiscie lubie jak ktos cos mi nakleji tzn.jakos naklejke:)Milej sie robi.

    OdpowiedzUsuń